Lid worden van Gesta?

Verlegh Bouwmaterialen

Nassau sneltransport

Hoe sponsor worden?

Alle informatie voor sponsoren vind je in ons sponsorplan. Deze kun je raadplegen op onderstaande link.

sponsoracties

• Rabobank clubkascampagne
  • Kerststerrenactie
  • Boodschappentasactie, tijdens elke thuiswedstrijd van Gesta 1 wordt een boodschappentas verloot gesponsord door Coop Laurijssen uit Chaam. Lootjes worden tijdens de wedstrijd verkocht voor €0,50 per stuk.

Sponsorkliks

Met SponsorKliks kan je nu zelf een financiële bijdrage leveren aan RKVV Gesta, zonder dat het jou een cent extra kost!

Bestel online een pizza via Thuisbezorgd en RKVV Gesta ontvangt hiervoor geld in de clubkas. Ook doen grote webwinkels als Bol.com, Coolblue, Booking.com en Expedia mee. Een percentage van het aankoopbedrag gaat dan ook naar RKVV Gesta.
En nogmaals, het kost je niets extra!

Wil je RKVV Gesta ook GRATIS sponsoren? Zorg er dan voor dat je voortaan jouw online aankopen doet via de SponsorKlikspagina van RKVV Gesta. Voor jou een kleine moeite, voor RKVV Gesta zijn het directe inkomsten.